Regionální centrum podpory sociálního podnikání pořádá workshop na téma komunikace sociálního podniku pod vedením zkušené lektorky Bohdany Kašparové.
Cílem workshopu je připomenout základní principy komunikačních dovedností jako součást firemní kultury. A to jak směrem ven k zákazníkům, úředníkům a veřejnosti, tak dovnitř směrem ke kolegům a zaměstnancům. Pochopit různé komunikační styly a schopnosti přijímání informací uvnitř i vně podniku. Vyměnit si zkušenosti s ostatními sociálními podniky.
Registrace ZDE.
Program:
Externí komunikace
- Kanály a nástroje – cílové skupiny, komunikační mix, formy komunikace
- Prodejní dovednosti – emoční prodej, argumentace, prezentace
- Typologie zákazníků – dominance a submisivita zákazníků, rozhodování, komunikační styl
Interní komunikace
- Kanály a nástroje – předávání informací, osobní a neosobní komunikace, porady a rozhovory
- Týmová spolupráce – synergie týmu, zlozvyky na pracovišti, předcházení konfliktům
- Týmové role – angažovanost, schopnost dosahování cílů, neformální vůdci a ambasadoři
Burza nápadů
Workshop, řízená kreativita, výměna zkušeností
Workshop se uskuteční pouze prezenční formou. Účast na workshopu je zdarma. Vzhledem k omezené kapacitě je počet osob omezen na 2 osoby z organizace.