Cílem projektu je zvýšení poptávky turistů po aktivitách cestovního ruchu a atraktivitách Královéhradeckého kraje prostřednictvím marketingové prezentace a propagace kraje jako celku. Jednotlivé aktivity projektu směřují ke zvýšení povědomí o turistických atraktivitách regionu s cílem poskytnout potenciálním návštěvníkům jejich komplexní přehled, a tak zvýšit turistickou návštěvnost kraje.
Aktivity projektu:
- Realizace společného datového skladu a informačního systému v Královéhradeckém kraji
- Zacílení propagace atraktivit cestovního ruchu na polskou, německou a ruskou klientelu
- Zpracování mapy pro handicapované návštěvníky
- Tvorba reprezentativní publikace o Královéhradeckém kraji
- Prezentace Královéhradeckého kraje na tuzemských veletrzích
- Statistická šetření a monitoring
- Zpracování Marketingové strategie Královéhradeckého kraje pro roky 2011-2013 z pohledu cestovního ruchu
- Mediální kampaň
- Zhotovení propagačních předmětů
- Setkání pracovníků informačních center
- Výstavní systém a prezentační akce – Život a dílo Františka Kupky