Cílem projektu je zvýšení poptávky turistů po aktivitách cestovního ruchu a atraktivitách Královéhradeckého kraje prostřednictvím marketingové prezentace a propagace kraje jako celku. Jednotlivé aktivity projektu směřují ke zvýšení povědomí o turistických atraktivitách regionu s cílem poskytnout potenciálním návštěvníkům jejich komplexní přehled, a tak zvýšit turistickou návštěvnost kraje.
 
Aktivity projektu:
  • Realizace společného datového skladu a informačního systému v Královéhradeckém kraji
  • Zacílení propagace atraktivit cestovního ruchu na polskou, německou a ruskou klientelu
  • Zpracování mapy pro handicapované návštěvníky
  • Tvorba reprezentativní publikace o Královéhradeckém kraji
  • Prezentace Královéhradeckého kraje na tuzemských veletrzích
  • Statistická šetření a monitoring
  • Zpracování Marketingové strategie Královéhradeckého kraje pro roky 2011-2013 z pohledu cestovního ruchu
  • Mediální kampaň
  • Zhotovení propagačních předmětů
  • Setkání pracovníků informačních center
  • Výstavní systém a prezentační akce – Život a dílo Františka Kupky
Líbí se Vám naše projekt? Podělte se s ostatními.